Usein kysyttyjä kysymyksiä
Olen jo Hairbestiesin asiakas, tarvitseeko minun rekisteröityä uudelleen?
Kyllä. Pyydämme ystävällisesti kaikkia asiakkaitamme, jotka eivät vielä ole rekisteröityneet uuteen verkkokauppaamme täyttämään rekisteröitymislomakkeen.
Täytä ja lähetä rekisteröitymislomake sivuillamme, niin saat meiltä vahvistuksen rekisteröitymisestä sähköpostitse heti kun rekisteröitymisesi on hyväksytty.
Kiitos!
Kuinka kauan menee, että rekisteröitymiseni hyväksytään?
Pyrimme seuraamaan rekisteröitymisiä jatkuvasti ja hyväksymään rekisteröitymiset mahdollisimman nopeasti. Iltaisin ja viikonloppuisin rekisteröitymisen hyväksymiseen voi mennä hieman pidempään. Mikäli et saa vastausta rekisteröitymispyyntöön vuorokauden sisällä (arkipäivisin), voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse info@hairbesties.fi tai yhteydenottolomakkeella.
Miksi minun täytyy rekisteröityä asiakkaaksi?
Koska myymme tuotteita ammattilaisille, ammattilaishinnoin haluamme varmistaa, että asiakkaillamme on voimassa oleva y-tunnus. Tästä syystä pyydämme asiakkaita rekisteröitymään.
En halua vastaanottaa sähköpostimarkkinointia, mitä teen?
Voit hallinnoida markkinointiviestinnän asetuksia omassa profiilissasi kirjautumalla sisään omalle tilillesi.